Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Pachetele de servicii ale Companiei DDD® se adresează persoanelor fizice și juridice (cu domeniu de activitate alimentar și non-alimentar), cât și instituțiilor publice de stat.
Conform legislației în vigoare, prestarea serviciilor de dezinsecție și deratizare este OBLIGATORIE pentru toți agenții economici, iar periodicitatea lucrărilor este reglementată de OMS 119/2014, ART.50, literele a) si b) si ANRSC prin Ordinul 82/ 2015 (articolele 105 și 106), astfel::
1. Pentru unitățile sanitare (spitale, policlinici, etc), dezinsecția se prestează ori de câte ori este nevoie pentru stingerea unui focar de infecție, dar nu mai rar de o dată pe lună, iar deratizarea ori de câte ori este nevoie pentru stingerea unui focar de infecție, dar nu mai rar de o dată la 3 luni.
Pentru segmentul non-alimentar (școli, grădinițe, licee, primării, hoteluri, regii autonome, etc), dezinsecția se prestează ori de câte ori este nevoie pentru stingerea unui focar de infecție, dar nu mai rar de o dată la 3 luni, iar deratizarea ori de câte ori este nevoie pentru stingerea unui focar de infecție, dar nu mai rar de o dată la 6 luni.
2. Pentru societățile cu capital privat, conform legislației în vigoare, prestarea serviciilor de dezinsecție și deratizare este OBLIGATORIE pentru toți agenții economici, iar periodicitatea lucrărilor este reglementată tot de ANRSC prin Ordinul 82/ 2015 (articolele 105 și 106), la fel ca la instituțiile publice de stat.
Firmele care nu efectuează operațiuni de dezinsecție, dezinfecție și deratizare (d.d.d.) riscă amenzi cuprinse între 3.000 și 8.000 lei, prevăzute în HG nr. 857/2011 privind stabilirea și sancționarea contravențiilor la normele din domeniul sănătății publice.
Dincolo de obligativitatea efectuării periodice a procedurilor d.d.d., asigurarea unui mediu igienizat atât pentru angajați cât și pentru clienți reprezintă o necesitate și o dovadă de respect atât pentru ei cât și pentru mediul înconjurător.